dimarts, 19 de febrer del 2013

Un nou repte

Aquesta setmana tindré un nou repte al meu davant, la Marató de les Vies Verdes. Aquesta és una nova prova que pretén unir Girona i Sant Feliu de Guixols per la ruta del carrilet o com es diu ara per la Via Verda. No fa ni un mes que vaig córrer a Marràqueix i la veritat és que m'ha costat recuperar-me de certes molèsties, i tot i que encara no me sento del tot recuperat he millorat molt. També s'ha de dir que no he parat gaire i que he continuat entrenant.
Dintre de poc vindrà la Marató de Barcelona i suposo que encara en costarà més de recuperar-me però vull anar pas a pas i ara l'objectiu serà fer una bona cursa pel carrilet. Aniré acompanyat de dos companys l'Agustí Millan, amb qui vaig compartir molts quilòmetres a Marràqueix, i la Quima Casas.
L'objectiu no és altre que finalitzar, i si és possible en menys de quatre hores.
Estic molt animat i amb ganes de fer coses... Carpe Diem!


-----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Un nuevo reto

Esta semana afrontaré un nuevo reto, el Maratón de las Vías Verdes. Esta es una prueba nueva que pretende unir Girona y Sant Feliu de Guixols por la ruta del carrilet o Vía Verde. No hace ni un mes que corrí en Marrakech y la verdad es que me ha costado recuperarme de ciertas molestias, y a pesar de que todavía no me siento del todo recuperado he mejorado mucho. También he de decir que no he parado mucho y que he continuado entrenando.
Dentro de poco vendrá el Maratón de Barcelona y supongo que todavía costará más la recuperación, pero quiero ir paso a paso y ahora el objetivo será hacer una buena cursa por el carrilet. Iré acompañado de dos compañeros Agustí Millan, con quién compartí muchos kilómetros en Marrakech, y Quima Casas.
El objetivo no es otro que finalizar, y si es posible en menos de cuatro horas.
Estoy muy animado y con ganas de hacer cosas... ¡Carpe Diem!