dijous, 3 de gener del 2013

Propòsits per al any nou

Amb el començament de l'any tothom fa la seva llista de propòsits i jo també tinc la meva per a tot el 2013. Pot ser sóc molt ambiciós, però sempre s'està a temps de renunciar a allò al que no es pot arribar. 
Tal i com vaig manifestar en més d'una vegada durant el 2012, aquest any que comença vull que sigui el meu any marató. Es la prova preferida de sempre i la que més alegries m'ha donat. No sé quantes seré capaç de fer, però de moment ja tinc clar algunes que.


El proper dia 27 de gener faré la Marató de Marràqueix, el 24 de febrer la Marató de les Vies Verdes, el 17 de març la Marató de Barcelona. També vull fer la Marató d'Empúries que és el 28 d'abril, tot i que esperaré fins al final per decidir si la faig o no. Just el cap de setmana abans hi ha la Trailwalker 2013 i es clar,  no sé com quedaré després de fer 100 km, encara que sigui caminant.
A la tardor es possible que participi en una altre prova de 100 km a peu per les Gavarres, la Oncotrail. Aquesta és una prova solidaria que pretén recaptar diners per millorar les instal.lacions de diferents Hospitals Comarcals de Girona en l'assistència dels malalts de càncer.
Per últim, torno a intentar fer la Marató de Nova York, després de la decepció del 2012.
També hi ha algunes cites obligades que no en vull perdre:
La Romànic Extrem és una prova nova que fan a la Vall de Bianya i que pretén fer un recorregut pel romànic de la Vall i en la que es podrà competir en Mitja o Marató. En principi vull fer la mitja, però mai se sap...
La Mitja Marató de la Garrotxa, sempre és una prova en la que vull ser present.
La Cursa Pel Cor de la Fageda serà com cada any una cita ineludible.
L'Envolcanada Nocturna d'Olot tampoc me la vull perdre.

Sempre caurà alguna cosa més o pot ser no podré fer alguna de les programades, mai se sap, però el que si es segur és que ho intentaré intentant gaudir al màxim de tot.

Per cert, m'encantaria fer l'Olla de Núria, així que ja veurem...

-------------------------------------------------------------------------------------------------------

Propósitos para el año nuevo



Con el comienzo del año todo el mundo hace su lista de propósitos,  y yo también tengo la mía para todo el 2013. Puede que sea muy ambicioso, pero siempre se está a tiempo de renunciar a aquello a lo que no se puede llegar. 
Tal y como manifesté en más de una vez durante el 2012, este año que empieza quiero que sea mi año maratón. Siempre fue mi prueba preferida y la que más alegrías me ha dado. No sé cuántas seré capaz de hacer, pero de momento ya tengo claro algunas.


El próximo día 27 de enero haré el Maratón de Marraquech, el 24 de febrero el Maratón de las Vías Verdes, el 17 de marzo el Maratón de Barcelona. También quiero hacer el Maratón de Empuries que es el 28 de abril, a pesar de que esperaré hasta el final para decidir si la hago o no. Justo el fin de semana antes hay la Trailwalker 2013 y claro que, no sé cómo quedaré después de hacer 100 km, aunque sea andando.
En otoño es posible que participe en otra prueba de 100 km a pie por las Gavarres, la Oncotrail. Esta es una prueba solidaria que pretende recaudar dinero para mejorar las instalaciones de diferentes Hospitales Comarcales de Girona en la asistencia de los enfermos de cáncer.
Por último, quiero volver a intentar hacer el Maratón de Nueva York, después de la decepción del 2012.
También hay algunas citas obligadas que no quiero perderme.
La Románic Extrem es una prueba que se hará en la Vall de Bianya y que pretende hacer un recorrido por el románico del Valle y en la que se podrá competir en Media o Maratón. En principio quiero hacer la media, pero nunca se sabe...
El Medio Maratón de la Garrotxa, siempre es una prueba en la que quiero estar presente.
La Cursa Pel cor de la Fageda será como cada año una cita ineludible.
El Envolcanada Nocturna de Olot tampoco me la quiero perder.
Siempre caerá algo más o puede ser no podré hacer alguna de las programadas, nunca se sabe, pero el que si se seguro es que lo intentaré disfrutando al máximo de todo.
Por cierto, me encantaría hacer la Olla de Núria, así que ya veremos...