diumenge, 13 de gener del 2013

Marràqueix a la vista

Ja queden pocs dies per anar a fer la Marató de Marràqueix i cada dia en trobo millor. No és que estigui fent una preparació especifica per aquesta marató, no segueixo cap pla de cursa.  Aquesta com les altres maratons que faré en els propers mesos, les vull gaudir més tranquil, sense mirar tant el rellotge. Com que les tinc tant seguides i els objectius que m'he proposat no són molt ambiciosos, crec que pot ser m'ajudaran a endurir la meva ment davant d'altres objectius encara més allunyats.
Ja porto dues setmanes fent més de 50 quilòmetres i tinc molt bones sensacions, no estic ràpid, però això ara no en preocupa. Surto a fer ruta, muntanya i també vaig a pistes a fer alguna serie i tècnica. També he començat a nedar a la piscina i mirarem de complementar-ho al gimnàs.
El que si trobo a faltar és el bon temps i els dies llargs. Es fa difícil entrenar en fred i mig a les fosques i tinc ganes de poder sortir a muntanya per la tarda sense preocupar-me de que es faci fosc. També d'anar més lleuger de roba i no com ara que semblo una ceba.
En fi, demà toca sortida a fer volcans per Olot amb molt de fred però, això si, pel mati que tinc festa.


-------------------------------------------------------------------------------------------------------


Marrakech a la vista


Ya quedan pocos días para ir a hacer el Maratón de Marrakech y cada día me encuentro mejor. No es que esté haciendo una preparación especifica para esta maratón, no sigo ningún plan de carrera. Esta, como las otras maratones que haré en los próximos meses, las quiero disfrutar con más tranquilidad, sin mirar tanto el reloj. Como van tan seguidas y los objetivos que me he propuesto no son muy ambiciosos, creo que me ayudarán a endurecer mi mente ante otros objetivos todavía más lejanos.

Ya llevo dos semanas haciendo más de 50 kilómetros y tengo muy buenas sensaciones, no estoy rápido, pero esto ahora no me  preocupa. Salgo a hacer ruta, montaña y también voy a pistas a hacer series y técnica. También he empezado a nadar en la piscina y miraremos de complementarlo en el gimnasio.
Lo que si echo de menos es el buen tiempo y los días largos. Se hace difícil entrenar en frío y  a oscuras y tengo ganas de poder salir a la montaña por la tarde sin preocuparme de que se haga de noche. También de ir más ligero de ropa y no como ahora que parezco una cebolla.

En fin, mañana toca salida a hacer volcanes por Olot con mucho frío pero, esto si, por el mate que tengo fiesta.

1 comentari:

María ha dit...

¿Una cebolla? ¿Tù? Estarás sufriendo ;)
Un abrazo y que sigan muy bien los entrenamientos,
María