dilluns, 13 de maig del 2013

4a Cursa Pel Cor de la Fageda

Aquest cap de setmana he participat en una de les meves curses preferides, la 4a Cursa Pel Cor de la Fageda. Els meus amics del Restaurant la Fageda l'organitzen des de fa quatre anys amb un més que creixent èxit. En total es van aplegar a l'esplanada de sota el Càmping la Fageda a prop de 1.000 persones.
El programa constava de una cursa de Trail Running de 24 km amb uns 900 metres de desnivell positiu i una cursa més popular amb uns 13 km que també es podia fer caminant. A part hi va haver diferents curses de promoció amb més de 200 nens inscrits. Tot un èxit!!!
Jo vaig optar, com 175 persones més,  per fer la cursa llarga de 24 km. He quedat cansat, però amb la mateixa proporció de content per com he resistit l'esforç.

Arribada a meta

He arribat molt sencer i he sigut capaç de córrer bastant ràpid els darrers 5 km avançant a molts corredors de la cursa llarga però també de la cursa curta que van sortir una hora després que jo. Això m'ha animat molt. Al final he fet un temps de 2h 36 minuts i he quedat en la posició 106 de la general.
Cada dia en trobo millor i amb més força, de moment no tinc problemes físics i la moral pels núvols. 
També aquest cap de setmana hem celebrat amb els companys del club la nostra Diada. Després de la cursa vam anar a la Casa de Colònies la Canova per celebrar aquesta festa del club i en la que tothom va poder gaudir de la resta del cap de setmana entre amics i familiars.
El proper dissabte faré l'Envolcanada Nocturna d'Olot, uns 10 km de nit amb frontal en la que tindrem de pujar al Volcà Montsacopa i el Montolivet dos cops. 
Dintre d'uns dies m'he de inscriure a la Cursa de l'Olla de Núria i aquest si que serà un objectiu seriós pel que ja fa temps m'estic preparant. Abans he d'aconseguir fer la inscripció.


----------------------------------------------------------------------------------------------------------


4a Cursa pel Cor de la Fageda


Este fin de semana he participado en una de mis carreras preferidas, la 4a Cursa Pel Cor de la  Fageda. Mis amigos del Restaurante la Fageda la organizan desde hace cuatro años con un más que creciente éxito. En total se reunieron en la explanada de bajo el Camping la Fageda cerca de 1.000 personas.
El programa constaba de una cursa de Trail Running de 24 km con unos 900 metros de desnivel positivo y una carrera más popular de unos 13 km que también se podía hacer andando. Aparte hubo diferentes carreras de promoción con más de 200 niños inscritos. ¡¡¡Todo un éxito!!!
Yo opté, como 175 personas más, por hacer la carrera larga de 24 km. He quedado cansado, pero con la misma proporción de contento por cómo he resistido el esfuerzo.

Llegada a meta


He llegado muy entero y he sido capaz de correr bastante rápido los últimos 5 km avanzando a muchos corredores de la carrera larga pero también de la corta que salieron una hora después que yo. Esto me ha animado mucho. Al final he hecho un tiempo de 2h 36 minutos y he quedado en la posición 106 de la general.
Cada día me encuentro mejor, de momento no tengo problemas físicos y si la moral por las nubes. 
También este fin de semana hemos celebrado con los compañeros del club nuestra fiesta anual. Después de la carrera fuimos a la Casa de Colonias la Canova para celebrar esta fiesta del club y en la que todo el mundo pudo disfrutar del resto del fin de semana entre amigos y familiares.
El próximo sábado haré la Envolcanada Nocturna de Olot, unos 10 km por la noche con frontal en la que tendremos de subir al Volcán Montsacopa y el Montolivet dos veces. 
Dentro de unos días me tengo que inscribir a la Cursa de la Olla de Núria y este si que será un objetivo serio para el que desde hace tiempo me estoy preparando. Antes tengo que conseguir hacer la inscripción.