diumenge, 14 d’abril del 2013

Mitja Marató de la Garrotxa 2013

Avui he fet la meva 101 mitja marató, feia un any que no havia tornat a fer una mitja marató d'asfalt des de l'anterior edició d'aquesta mitja.  No la tenia prevista però acabar bé la Romànic Extrem m'ha donat l'empenta definitiva per fer-la.
La veritat es que m'ha agradat per diferents motius, com sempre m'he trobat amb molts amics i he gaudit de tots ells, també per que ha fet un dia esplèndid i radiant. Ja tenia moltes ganes de que arribés aquest temps i deixar darrera el fred.
Cap a 500 corredors han pres la sortida de la prova, molts d'ells amb l'objectiu d'acabar i emportar-se un pernil cap a casa. No és el meu cas.

Quilòmetre 19 St Esteve


He sortit amb la intenció d'anar a un ritme de 4:30 el quilòmetre, no ho he aconseguit,.he anat a 4:38 però estic molt content. Venia de fer una mitja de muntanya, he entrenat i encara arrossego un xic lo de la grip. He acabat bé amb un temps de 1h 37:46.
La setmana que ve participaré a la Intermón Oxfan Trailwalker 2013. El nostre club té dos equips inscrits i ja hem aconseguit més de 3400 euros en donatius per a projectes solidaris i estem molt orgullosos de haver contribuït en aquesta bona causa.

Trailwalker 2013


Medio Maratón de la Garrotxa 2013

Hoy he hecho mi 101 media maratón, hacía un año que no había vuelto a correr  un medio maratón de asfalto desde la anterior edición de esta media. No la tenía prevista pero al acabar bien la Romànic Extrem me ha dado el empujón definitivo para hacerla.

La verdad se que me ha gustado por diferentes motivos, como siempre me he encontrado con muchos amigos y he disfrutado de todos ellos, también por que ha hecho un día espléndido y radiante. Ya tenía muchas ganas de que llegara este tiempo y dejar atrás el frío.

500 corredores han tomado la salida de la prueba, muchos de ellos con el objetivo de acabar y llevarse un jamón hacia casa. No es mi caso.

Km 19 Sant Esteve

 He salido con la intención de ir a un ritmo de 4:30 el kilómetro, no lo he conseguido,.he ido a 4:38 pero estoy muy contento. Venía de hacer una media de montaña, he entrenado y todavía arrastro lo de la gripe. He acabado bien con un tiempo de 1h 37:46.

La semana que viene participaré a la Intermón Oxfan Trailwalker 2013. Nuestro club tiene dos equipos inscritos y ya hemos conseguido más de 3400 euros en donativos para proyectos solidarios y estamos muy orgullosos de haber contribuido en esta buena causa.

Trailwalker 2013