dilluns, 7 de gener del 2013

Completant l'agenda d'objectius

En els darrers dies he començat a notar una millora del meu estat d'ànim, principalment motivat per l'entrenament realitzat i per la confecció del meu calendari de la temporada. Tinc objectius clars, però hi ha un transfons de la qüestió que no vull desvetllar ara.
He afegit la Marató de Hèlsinki al meu calendari. En fa molta il.lusió poder córrer a la ciutat que va veure com un atleta anomenat Emil Zátopek aconseguia una fita històrica,  guanyar l'or olímpic en els 5.000m, 10.000m i la marató dels jocs del 1952. A més la prova finalitza al mateix estadi a on Zátopek va aconseguir el seu gran èxit.

Al Volcà Montsacopa

 Però el més proper serà dins de menys de 20 dies, quan aniré a fer la Marató de Marràqueix, la primera de les moltes que faré aquest any. He de reconèixer que encara no estic en forma i que el meu objectiu al Marroc serà finalitzar, si és possible en menys de quatre hores. No obstant he de dir que els entrenaments realitzats fins ara, han evolucionat cap a on jo volia anar. He fet quilòmetres i he començat a treballar una mica la força i en sento molt bé. Sé que patiré molt a la marató però he d'anar i fer-la per endurir el meu cos, però sobre tot la meva mentalitat de cara a objectius molt més ambiciosos.
A més viuré de a prop com és una marató al Marroc i podré conèixer un xic més de la seva cultura, que aquest també és un objectiu d'aquesta marató.
Espero anar explicant cada setmana com van les sensacions de tot plegat i també espero anar donant detalls dels meus objectius.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------

Completando la agenda de objetivos



En los últimos días he empezado a notar una mejora de mi estado de ánimo, principalmente motivado por el entrenamiento realizado y por la confección de mi calendario de la temporada. Tengo objetivos claros, pero hay un transfondo de la cuestión que no quiero desvelar ahora.
He añadido el Maratón de Helsinki a mi calendario. Me  hace mucha ilusión poder correr en la ciudad que vio como un atleta llamado Emil Zátopek conseguía un hito histórico, ganar el oro olímpico en los 5.000m, 10.000m y el maratón de los juegos del 1952. Además la prueba finaliza en el mismo estadio donde Zátopek consiguió su gran éxito.

En el Volcán Montsacopa

Pero lo más próximo será en menos de 20 días, cuando iré a hacer el Maratón de Marrakech, la primera de las muchas que haré este año. Tengo que reconocer que todavía no estoy en forma y que mi objetivo en  Marruecos será finalizar, si es posible en menos de cuatro horas. No obstante tengo que decir que los entrenamientos realizados hasta ahora, han evolucionado hacia donde yo quería. He hecho kilómetros y he empezado a trabajar la fuerza y me siento muy bien. Sé que sufriré mucho en el maratón,  pero tengo que ir y hacerla para endurecer mi cuerpo, pero sobre todo mi mentalidad de cara a objetivos mucho más ambiciosos.
Además viviré de cerca cómo es un maratón en Marruecos y podré conocer  algo más de su cultura, y este también es un objetivo de este maratón.
Espero ir explicando cada semana como van las sensaciones y también espero ir dando detalles de mis objetivos.