diumenge, 19 de maig del 2013

2a Envolcanada Nocturna d'Olot


Sortida Cursa de la Fageda

Ahir vaig participar en la 2a Envolcanada Nocturna d'Olot. La prova organitzada pels meus amics de Diversports Gestió Esportiva tenia un recorregut semi-urbà de 10 quilòmetres i en la que s'havia de pujar al Volcà Montsacopa i dues vegades al Volcà Montolivet. La sortida a les 22h des del centre de la ciutat va ser molt festiva i va comptar amb uns 200 corredors arribats de molts indrets de Catalunya.
La cursa va ser molt ràpida i tot i tenir un perfil molt sinuós es podia mantenir un ritme alt de cursa. El meu temps final va ser de 53:31 a un ritme de 5:21 per quilòmetre. Al final vaig quedar molt satisfet per tot plegat. Vaig gaudir d'una bonica prova a la meva ciutat i en vaig trobar molt bé i fort.
Ara toca entrenar per anar preparant l'Olla de Núria a la que espero poder entrar. Aquest dilluns a les 24h comença el període d'inscripcions i espero no quedar-me fora com m'ha passat en altres edicions que ho he intentat.
Tinc dos mesos per preparar-me a consciència i gaudir d'una prova a la que li tinc moltíssimes ganes


-----------------------------------------------------------------------------------------------------------

2a Envolcanada Nocturna de Olot

 

Salida Carrera de la Fageda


Ayer participé en la 2a Envolcanada Nocturna de Olot. La prueba organizada por mis amigos de Diversports Gestió Esportiva tenía un recorrido semiurbano de 10 kilómetros y en la que se tenía que subir al Volcán Montsacopa y dos veces al Volcán Montolivet. La salida a las 22h desde el centro de la ciudad fue muy festiva y contó con unos 200 corredores llegados de muchos lugares de Cataluña.
 La cursa fue muy rápida y a pesar de tener un perfil muy sinuoso se podía mantener un ritmo alto de carrera. Mi tiempo final fue de 53:31 a un ritmo de 5:21 por kilómetro. Al final quedé muy satisfecho por todo ello. Disfruté de una bonita prueba a mi ciudad y me sentí bien y fuerte.
Ahora toca entrenar para ir preparando la Olla de Núria a la que espero poder entrar. Este lunes a las 24h empieza el periodo de inscripciones y espero no quedarme fuera como me ha pasado en otras ediciones que lo he intentado.
Tengo dos meses para prepararme a conciencia y disfrutar de una prueba a la que le tengo muchísimas ganas.