diumenge, 9 de desembre del 2012

Cursa Popular de Porqueres

Ahir dissabte vaig córrer la Cursa Popular de Porqueres, una prova de 7,2 quilòmetres que transcorre per camins i pistes forestals dels voltants de la població a tocar de Banyoles.
Va fer un dia esplèndid amb un xic de fred, cosa molt normal per aquesta època de l'any, però amb sol i això va fer millorar considerablement la sensació.
El circuit tot i ser curt, tenia un desnivell positiu de 232m ,  per a mi, que surto d'una lesió i que encara no estic ni al 60 % ha estat un test important.
He acabat la cursa en 32 minuts, molt millor del que pensava i amb sensacions positives... m'ha ajudat molt que també un gran nombre de companys del club han participat i en tot moment m'he sentit acompanyat.
Ara que ja puc córrer sense dolor i amb mínimes molèsties, només penso en recuperar el temps perdut i planificar els meus entrenaments amb molta cura per no passar-me però amb la perseverància que necessito per arribar a un optim estat de forma el més aviat possible.  Al gener he de córrer la Marató de Marràqueix i vull almenys acabar-la encara que sigui en 5 hores.

Arribada a meta

També ahir un cop acabada la Cursa de Porqueres ens van desplaçar tota la família a Malgrat de Mar per que els meus dos fills en David i la Sara participessin en el Cros de Malgrat de Mar. Aquest cros esta inclòs en el Circuit Gironí de Cros i estic encantat de que tinguin la  il.lusió per córrer i fer atletisme. De moment aquesta temporada ja han fet la majoria dels crosos del circuit i cada dia que passa els veig més motivats el que m'omple d'orgull.

David

Sara